منتقدان ریخت و پاش های سال قبل فوتبال ایران در حالی لب به انتقاد گشودند که در فصل نقل و انتقالات لیگ گذشته تنها یک مربی و کمتر از 5 بازیکن قرار دادهای بالای یک میلیارد منعقد کرده بودند و مابقی حداکثر 700 میلیون درآمد فوتبالی داشتند اما این روزها اخباری مبنی بر موج جدید قرار دادهای لیگ برتر به گوش می رسند که حکایت از ریخت و پاش های میلیاردی دارند.


به گزارش جهان، یکی از مربیان مطرح فوتبال کشور که نمی خواست نامش فاش شود در گفت و گو با جهان پرده از اتفاقات عجیبی بر می دارد که شاید بزودی ابعاد تازه ای از این اتفاقات رسانه ای شوند.

به گفته این مربی طی روزهای اخیر دو مربی نسبتا موفق فوتبال با قرار دادهای میلیاردی کارشان را آغاز کرده اند و یک مربی مطرح دیگر که فصل گذشته بیکار بود نیز با پیشنهاد دومیلیارد برای دو سال پای میز مذاکره با یک تیم متمول شهرستانی نشسته است؛ پیشنهادی که البته مورد قبول واقع نشده است.

افزایش قیمت مربیان فوتبال کشور در حالی اتفاق افتاده که به گواه اغلب کارشناسان فوتبال، لیگ گذشته از بار فنی بالایی برخوردار نبود.

لازم به ذکر است که با توجه به این رشد فزاینده قیمت های مربیان باید منتظر ماند و دید بازیکنان چه رقم هایی را برای خود در نظر می گیرند و ضمنا حالا که مربیان چند صد میلیونی به میلیارد رسیده اند مربی و بازیکنان میلیاردی فصل قبل در این فصل چه قیمتی روی خود می گذارند؟!

گفتنی است که این قرار دادها در شرایطی بسته می شود که اغلب باشگاههای لیگ برتری با مشکل بودجه مواجه بوده و مبالغ بدهی های انباشته آنها سر به فلک می کشد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا